Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

a varjak végül lőport esznek

2012.01.10. 08:00 :: Napivers

ha majd végképp eleged lesz belőlem,
ha majd végképp eleged lesz belőlem,
fogsz-e nekem írni búcsúverset,
ami jár.
 
mert ennyi nekem jár, búcsúvers jár,
ha a tűrőképességednek vége már,
és engem elviselni tovább
módodban nem áll.
 
felkúszunk a létrán a padlásig,
ott cserélünk, jön a másik,
aztán a kerekek szögletesek lesznek,
a varjak végül lőport esznek.

Szólj hozzá!

Címkék: varjak

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr23216043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása