Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

kint nagy cseppekben szitál a köd

2012.01.16. 08:00 :: Napivers

tegnap találkoztam az üknagymamámmal,
főzött nekem ebédet is,
elég jól van a korához képest,
vajon ilyen öreg leszek-e én is?
 
pénteken voltam egy bárban,
találkoztam egy idegennel,
ő még fiatal, előtte az élet,
megkérdezte, hogy iszom-e.
 
nem voltam szomjas, így nem ittam semmit,
az idegent otthagytam a bárban,
kint nagy cseppekben szitál a köd,
táncolni megyek az üknagymamámmal.
 
először hip-hopot majd technot,
végül ritmikus rockandrollt,
befejezésül szépen hazavittem,
utána mégiscsak visszamentem a bárba találkozni a kedves idegennel.
 

Szólj hozzá!

Címkék: köd

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr153216056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása