Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

a kígyó lassan a saját farkába harap

2012.02.02. 08:00 :: Napivers

utolsó-előtti vers,
ami amit megelőz, az az utolsó,
és a kígyó lassan a saját farkába harap,
a mőbiusz-tekercs körbeszalad.
 
én vagyok a kezdet és a vég,
"zdu njucsev zsda u'n delég"
ahogy az orosz költő mondja,
csak neki még nem volt mikrofonja.
 
lehetnék én is az az orosz költő,
de valójában tudod, h nem lehetek,
hiszen ezt a költeményt,
nem első szám első személyben írtam volna meg.

Szólj hozzá!

Címkék: kígyó

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr133216087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása