Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

ZAJT

2011.09.13. 08:00 :: Napivers

fiatal vagyok és felelőtlen,
a pezsgőt is feléd tartva nyitom ki,
bemutatok az ukrán határőrnek,
holott Ukrajnából még nem engedett ki.
 
gyere, ordíts az arcomba halkan,
ez minden, amit tehetünk egymásért,
ugráljunk önfeledten csendben,
semmi másért, csak a lázadásért.
 
tarts bakot, fejest ugrom a kirakatba,
megtehetem, mert fiatal vagyok,
az egész világ jófejnek tart,
utálom a csendet, zajt akarok,
zajt zajt zajt zajt!
 
ZAJT
 

2 komment

Címkék: zajt

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr243215779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napivers 2011.09.14. 19:17:10

@Strici: Köszönöm; fiatal vagyok, ezért zajt akarok, és erről én verset írtam :)
süti beállítások módosítása