Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

neon-robot

2011.10.05. 08:00 :: Napivers

villámgyors neon-robot lettem, suhanok a sötét sikátorokban,
megvilágítom a teret a közértekben és a sítáborokban.
Átalakuló testemen a szemüvegem már szélvédőként ragyog,
jaj, rá kellett döbbennem, hogy transzformersz vagyok.
 
nem-létem egyenes végtelen vonalát megszakítja egy hullám,
és ez az előző mondatban szereplő felismerés kőként hull rám,
a szörnyű tény, hogy én csak egy vonal voltam a semmiben
miközben a kaukázusban egy bevándorló épp megpihen.
 
ó, hát nincs eleged még ebből a halotti torból?
inkább húzzuk ki a tévét a konnektorból.
és repüljünk tovább, a sikátor felett
 
vajon a gyors neon-robot álmodik fénycsövekkel?
és mit kezdjek az imént talált egerekkel?
inkább repüljünk tovább, a sikátor felett.

Szólj hozzá!

Címkék: neon

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr263215847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása