Kultvers

Mindennap új vers, kivéve péntek-szombat-vasárnap, tehát mégsem mindennap. Borzalmas művészet.

Címkék

ááááááááá (1) amerikai (1) android (1) arra (1) azért (1) bebasztam (1) becsaphatsz (1) boldogot (1) búcsú (1) császár (1) csöpp (1) egér (1) éjjel (1) éjszaka (1) elaludtam (1) érzéseim (2) esik (1) észrevétel (1) fázom (1) fellépünk (1) felöltöztél (1) felszabadítalak (1) főzni (1) fűszál (1) hajnal (1) harisnya (1) has (1) haza (1) hol (1) homok (1) hülye (1) idő (2) irány (1) jak (1) jövő (1) kagyló (1) kérdőjelek (1) kert (1) kígyó (1) kísértések (1) köd (1) költő (1) korszak (1) kristályóra (1) lábaid (1) lány (1) lázas (1) lelked (1) mackó (1) megértem (1) megszólalnék (1) miniszter (1) neon (2) névtelen (1) odajöhetnél (1) ősz (1) patkány (1) remény (1) ruha (1) suhanunk (1) szabadon (1) szavaim (1) szerda (1) szeretsz (1) szikla (1) találkozunk (1) tegnap (1) tenger (1) tér (1) tudom (1) tükör (1) utazás (1) utolsó (1) várakozunk (1) varjak (1) végtelen (1) vetés (1) virtuális (1) vízió (1) wc (1) zajt (1) zokni (1) Címkefelhő

Facebook

ha szeretsz, hozzámjössz

2011.10.04. 08:00 :: Napivers

maholnap elmúlik a fájdalom,
ami azóta ég bennem,
mióta elég nevetségesen elestem,
szánalmasan, mint egy szalmabáb,
amikor épp megkértem a kezed.
 
kösz, hogy nem nevettél ki.
de szerintem ezért mondtál nemet,
amit már csak távolról hallottam,
hiszen azonnal, sántítva, kiabálva elrohantam.
 
most hívlak, bár eltelt hat év,
magam sem tudom, mit fogok mondani,
de ha szeretsz, hozzámjössz most,
így lehet ezt a gondot megoldani.

Szólj hozzá!

Címkék: szeretsz

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvers.blog.hu/api/trackback/id/tr723215844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása